Sasmadár

Még mindig nem tudom, hogy miért írok blogot. Újabban azt veszem észre, hogy felülről mosolygok magamon, és közben írogatok.
Magamról, magamnak és néhány számomra fontos embernek, akik közül a legtöbben nem is tudnak a blog létezéséről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Istanbul

2010.02.16. 05:29 :: Sasmadar

2009 számomra egyik legmeghatározóbb élménye a törökországi kiküldetésem volt. Gyakorlatilag nyár elejétől szeptemberig majd minden második hetet Isztanbulban töltöttem.

Hihetetlen egy ország, hihetetlen egy város.

Nem csak méreteivel nyűgözött le, hanem fiatalosságával, lendületével, kultúrájával és történelmével. A 12 milliós városban az átlag életkor 28 év körül van. Sok helyen megfordultam már, és meggyőződésem, hogy a Kék Mecset és a Hagia Sophia és az azt összekötő terület a világ legszebb terét alkotja. Legalábbis számomra. Minden alkalommal szükségét éreztem, hogy újból és újból megnézzem. Ellenállhatatlanul vonzott a hely varázsa.

Istanbul - Hagia Sophia

A látnivalók kívül több más is megfogott. Az emberek mentalitása, az élethez, munkához való hozzáállása példaértékű lehetne számunkra. A látogatót – vagy éppen munkavállalót – átöleli az emberekből áradó életöröm, vendégszeretet.

Itt írtam néhány szösszenetet Isztanbult bemutatandó, amit végül kivettem. A lényeg ugyanis abban a megbecsülésben és szeretetben van, amit a kint létem alatt kaptam. Pillanatok alatt a csapat tagjává váltam. Tekinthettek volna rám, mit egy külső, okoskodó tojásfejre, helyette befogadtak, elfogadtak és meghallgattak. Sőt rövid idő alatt maguktól jöttek kérdezni. Kint létem alatt több pozitív visszajelzést kaptam, mint amit jelenlegi munkáltatómnál összesen. Talán én csináltam valamit másképp, vagy tényleg a környezet és az emberek voltak mások? Jó lenne tudni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sasmadar.blog.hu/api/trackback/id/tr631679718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása