Sasmadár

Még mindig nem tudom, hogy miért írok blogot. Újabban azt veszem észre, hogy felülről mosolygok magamon, és közben írogatok.
Magamról, magamnak és néhány számomra fontos embernek, akik közül a legtöbben nem is tudnak a blog létezéséről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Láthatatlan lettem

2012.04.05. 23:57 :: Sasmadar

InvisibleElőször is, Prágából visszajöttem – legalább onnan igen. Welcome back én. Szerencsére hazafele jövet volt néhány kellemes telefonbeszélgetésem, amely kapcsán azt éreztem, hogy még nem vagyok teljesen láthatatlan.

Mióta ugyanis visszajöttem Nepálból, azt tapasztalom, hogy láthatatlanná váltam. Amúgy, maradtam épelméjű, szóval don’t worry. Beszélgettem egyik munkatársammal és meglepődve hallottam, hogy ő is ebben az állapotban van. Tehát nem vagyok egyedül. Ez megnyugtató, bár azt hiszem, hogy egyikünket sem vigasztal.

Na mindegy, próbálom a dolog pozitív oldalát nézni és élvezni a helyzetet. Addig is, amíg ez az állapot nem változik, türelmet és egy kis figyelmet kérek attól, aki keres.
Hidd el ott vagyok…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sasmadar.blog.hu/api/trackback/id/tr344366695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása