Sasmadár

Még mindig nem tudom, hogy miért írok blogot. Újabban azt veszem észre, hogy felülről mosolygok magamon, és közben írogatok.
Magamról, magamnak és néhány számomra fontos embernek, akik közül a legtöbben nem is tudnak a blog létezéséről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Egy kis büszkeség és nagy adag időzavar

2012.04.02. 00:20 :: Sasmadar

Csak röviden írok, mert már megint késő éjfél van és holnap hosszú napom lesz.

Vasárnap meg volt az év első komolyabb futása. Máté 6,2km-t futott egyedül, saját iramában. Én nem is voltam vele, mert magamat a 12km-re neveztem be, mint egy felkészülendő a bécsi félmaratonra. Szóval, teljesen önállóan futotta le igencsak jó idővel és annak ellenére, hogy készülni egyáltalán nem tudtunk. Büszke vagyok rá.

Máté - Vivicitta

Nem tudom miért, de mióta visszajöttem egyre komolyabb időzavarba kerülök. Olyan spirálisan, egyre erősödően. Elindítottam az immár IV. Nagy Csokitojás Gyűjtést és csütörtökre terveztem, hogy kimotorozzuk a tojásokat Hűvösvölgybe. A munka csúnyán közbeszólt. Csütörtökön Prágába kell mennem és nem halasztható. Mindenestre 22:00-kor a Tescoban megvettem a fogkeféket a csokoládék mellé – tudom örülni fognak.

Eastern Action

Nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem lehetek ott az átadásnál.

Az is furcsa, hogy akivel találkozni szeretnék, azzal nem tudok. Bárki hív nem jó, ha visszahívom, akkor neki nem okés. A meditációs tanfolyam és a 3-as kiegészítő nagyon jó, de a gyakorlások sok időt elvesznek és ez sem segít a helyzeten.

Amúgy pedig szeretem a tavaszt.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sasmadar.blog.hu/api/trackback/id/tr614355578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andul · http://sokia.try.hu/ 2012.04.05. 22:48:54

nem azt láttuk kint, hogy tedd a dolgodat, ne aggódj, ne görcsölj?

belebeszélek, mintha mikrofon lenne, de szerintem lazíts, megtalálnak a fontos feladatok, fontos emberek. :-)

R.L.

Sasmadar 2012.04.05. 23:01:00

Valszeg igazad van. Ma este hazafele jövöt beszéltem a gyerekotthon igazgatójával. Hatalmas élmény volt nekik a motorozás és nagyon örültek a tojásoknak. Szóval a végén minden jól sült el. Holnap a kórházakban visszük a maradék tojásokat :))
süti beállítások módosítása