Sasmadár

Még mindig nem tudom, hogy miért írok blogot. Újabban azt veszem észre, hogy felülről mosolygok magamon, és közben írogatok.
Magamról, magamnak és néhány számomra fontos embernek, akik közül a legtöbben nem is tudnak a blog létezéséről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Méregtelenítés – Hetedik nap

2012.04.25. 08:44 :: Sasmadar

A tegnap este befejezése nem volt kellemes. Senkinek nem ajánlom a válást, az én estémet az e körüli egyeztetés töltötte ki. Előtte próbáltam lecsendesíteni magam, mégis elvesztettem türelmet akkor, amikor a mediációs hölgyek a gonosz férfiak erkölcstelen megmozdulásaival példáloztak. Kalória és étel nélkül pillanatok alatt kibillentett a rám-festeni próbált sátánkép a nyugalmamból. Bár nagy valószínűséggel kúra nélkül is borítottam volna az asztalt, szóval ez nem feltétlenül a böjtnek tudható be.

A mediáció után beugorhattam a fiúkhoz. Még fent voltak mindketten, aztán hazamentem és meditáltam egyet. Utána alvás, mint akit fejbe vágtak.

Szokásos ébredés, italkeverés, gyerekekkel iskola. István már bent volt, sőt egy lightos edzést is bevállalt. Bár mosoly nincs az arcunkon, törtelenül haladunk a vége felé. Remélem nem elhamarkodott kijelentés, hogy a kúra tartható.

Small team

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sasmadar.blog.hu/api/trackback/id/tr744472268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása