Sasmadár

Még mindig nem tudom, hogy miért írok blogot. Újabban azt veszem észre, hogy felülről mosolygok magamon, és közben írogatok.
Magamról, magamnak és néhány számomra fontos embernek, akik közül a legtöbben nem is tudnak a blog létezéséről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Merre tovább?

2012.08.22. 22:20 :: Sasmadar

Reggel kicsit euforikus állapotban ébredtem. Ennek okait most nem részletezem. Mindenesetre az sem zavart, hogy az összes futótársam lemondta a reggeli futást. Ma (is) jó napom lesz – döntöttem el. Szóval, bementem, átöltöztem és irány futni – Duna part, szokásos útvonal. Szerettem volna legalább egy 16km-et teljesíteni, de hát a kötelesség ugyebár. Kellemes, laza tempót diktáltam magamnak és jól is ment ahhoz képest, hogy elég sok edzést kihagytam. Pedig kellene a Nike és a SPAR felkészülésre. Már reggel meleg volt, de kárpótolt a flóra és fauna, mely - mintha ez én tiszteltemre - az átlagosnál élénkebb volt.

Futas-20120822.jpg

A Gubacsi hídig futottam, majd visszamenet fele azon gondolkodtam, hogy mennyi minden kavarog a fejemben és mennyire jó lenne egy kicsit megszabadulni tőlük. Ekkor egy fa – mától Szókratésznak fogom hívni - kinyújtotta gyökerét és szabályszerűen elgáncsolt. Hatalmasat estem és hirtelen eltűnt az összes probléma, megoldandó kérdés. Hihetetlen jóleső érzés volt, bár bevallom fájdalmas is egyben. Az eséssel felvertem néhány kacsát, valószínűleg azóta is hápognak a megrökönyödéstől. Ekkor jutott eszembe jutott „A békés harcos útja”, ezt amúgy mindenkinek ajánlom…

Bent elég sok mindent el tudtam intézni, annak ellenére, hogy a nap nagy részét videokonferenciában töltöttem. Áldás és átok egyaránt. Alakul a stratégia, költségvetés megtervezve és még az IRONMAN támogatással is elszámoltam. Tényleg, majd ezt is le akarom írni. Sőt, talán sikerült útjára engednem két újabb kezdeményezést is.

Az este vegyes volt. Először kicsit szomorú voltam, aztán rájöttem, hogy az út, amin most járok mennyire hasonlít gimnazista éveim kesergős, borongós, lángolós hullámvasútjához. Szóval köszönet ezért, és nem is bánom, ha kicsit tovább tart.

Aztán majd ki tudja, hogy merre tovább kapitány.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://sasmadar.blog.hu/api/trackback/id/tr544726796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása