Sasmadár

Még mindig nem tudom, hogy miért írok blogot. Újabban azt veszem észre, hogy felülről mosolygok magamon, és közben írogatok.
Magamról, magamnak és néhány számomra fontos embernek, akik közül a legtöbben nem is tudnak a blog létezéséről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Zsúfolt napok, de jó hírek

2010.03.17. 12:25 :: Sasmadar

Annyira zsúfoltak a napok, hogy estére hazaérve már hullafáradt vagyok és fizikailag sincs erőm leülni és írni. Pedig zajlik az élet, még ha néha nem is pontosan úgy, ahogy azt eltervezem.

A hétvégén nem tudtam kimenni a motoros évadnyitóra. Illetve ilyen formában ez nem teljesen igaz, hiszen magamban az időjárásra való tekintettel már korábban lemondtam róla. A motort azért kitoltam a garázsból, beindítottam és mentem vele egy, azaz 1 km-t. Hideg volt. Egy kicsit irigylem azt, aki legurult Balatonra, de a fórumokon való visszajelzések szerint a hideg és a szél rányomta bélyegét a megmozdulásra.

Kárpótolt, hogy a szombati rocky-versenyen Máté és Fanni végre megtörték a jeget. Igaz, hogy csak házibajnokságon, de elhozták az aranyérmet. Kellett ez az érem, mert mióta serdülő kategóriába léptek, nem tudtak dobogós helyet elérni. Teó annyira szurkolt és szeretett volna segíteni, hogy kihasználva a pontozóbírók ismeretségét, bekéredzkedett az egyikükhöz. Előre kikészíttette, hogy helyrepontozásnál az első helyet adja Mátééknak, aztán lányos izgalmában ő volt az egyetlen, aki a második helyezést jelelő táblát emelte fel. Szerencsétlen pontozó alig tudott korrigálni.

Rocky verseny

Egy másik nagy eredmény, hogy cégen belül sikerült a Húsvéti Csokitojás Gyűjtő Akciót elindítani. Multinál ez nem egyszerű, és annak ellenére, hogy korábban már megszereztem a szükséges jóváhagyásokat, kedd reggel még bizonytalan voltam. Délutánra jött a hír, hogy teljes céges szinten, hivatalosan is folyhat a gyűjtés. A összegyűlt tojásokat a Kórházi Önkéntes Segítő Szolgálat bevonásával olyan súlyosan beteg gyerekek között szeretnénk szétosztani, akik a Húsvétot kórházban kényszerülnek eltölteni. Tavaly 1000 tojást jött össze; jó lenne idén megdönteni ezt a rekordot .

Nagy Csokitojás Gyűjtő Akció

Az El Caminora való készülődéssel csak minimálisát tudtam foglalkozni. Viszont kedden végre megint tudtam futni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sasmadar.blog.hu/api/trackback/id/tr241846538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása