Sasmadár

Még mindig nem tudom, hogy miért írok blogot. Újabban azt veszem észre, hogy felülről mosolygok magamon, és közben írogatok.
Magamról, magamnak és néhány számomra fontos embernek, akik közül a legtöbben nem is tudnak a blog létezéséről.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók

Méregtelenítés – Második nap

2012.04.20. 11:45 :: Sasmadar

A fiúk reggelijének elkészítése hatalmas kísértés volt, de megálltam. Érdekes módon nem volt annyira éhes, mint amit elvártam volna. Viszont kicsit lelassultam a gondolatokban, és a reakcióidőm is legyengült. A fejem nem fáj, viszont érzek egy kis nyomást, melyet az irodalom a tisztulási folyamatnak tud be.

A reggeli különben humusz volt pirítóssal és cikória tejes kávéval. A humuszt mindannyian imádjuk, én is. Nagyon.

Breakfast

Voltam egyet edzeni. Folyt rólam a víz, de meglepően jól bírtam. Csak elkezdeni volt nehéz az egyes gyakorlatokat. Katinka, szerintem mosolyogott rajtam, de megállás nélkül adta az újabb és újabb gyakorlatokat. A végén, a has gyakorlatoknál valóban úgy éreztem, hogy elfogyott az energiám.

A futás ma időhiányában kimarad :(, de vasárnap mindenképp futok egy 10-est.

Istvánnal reggel megbeszéltük a tapasztalatokat. Neki erősen fájt a feje, amúgy a tapasztalásokat illetően teljesen szinkronban mozgunk. Egyelőre még mindig tudunk mosolyogni, de az igazság az, hogy szólnom kellett emiatt.

Daily food

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sasmadar.blog.hu/api/trackback/id/tr964462763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása